تصویربرداری بدون نور معنی ندارد؛ این بر كسی پوشیده نیست. اما تا چه حد از تجهیزات نورپردازی مطلع هستید؟ یكی از این تجهیزات محبوب، رینگ‌ لایت است. این نور LED دایره‌ای شكل افراد فعال در دنیای تولید محتوا، علاقه‌مندان به میكاپ در شبكه‌های اجتماعی، سالن‌های آرایشی و كوتاهی مو، مطب‌ها و مراکز پزشکی و تصویربرداران را به خودش جلب كرده است. حتی افرادی كه به انجامِ كارهای ظریف مشغول هستند، از این نور مطلوب برای افزایش دقتِ خود استفاده می‌كنند.

در ابتدا این منبع نوری توسط حوزه پزشكی مورد استفاده بود كه كم‌كم با تولید كمپانی‌های مختلف در قیمت‌های مناسب و توسعه شبكه‌های اجتماعی، مورد توجه قشرهای دیگر هم قرار گرفت. اگر بخواهیم یك تعریف اساسی و كلی از رینگ لایت بكنیم باید به شكلِ دایره‌ای آن اشاره‌ای داشته باشیم كه حول یك لنز دوربین از هر نوع قرار می‌گیرد و به سوژه مورد نظر نور می‌تابد.

رینگ لایت چیست؟

رینگ‌ لایت‌ها در اندازه‌ها و كیفیت متفاوتی توسط كمپانی‌ها تولید می‌شوند. آن‌ها همچنین از نظر امكاناتِ كلی دستگاه ممكن است با هم اختلافاتی داشته باشند. در این متن قصد داریم به برخی از ارزان‌ترین‌های باكیفیت اشاره‌ای داشته باشیم. افراد تازه‌كار باید تجهیزاتِ متعددی را تهیه كنند و به همین خاطر بودجه محدودی را برای بخش نور كنار گذاشته‌اند. با توجه به اینكه بعضی كمپانی‌ها به این قضیه توجه دارند، با رعایت اصول فنی سعی در تولید رینگ‌لایت‌های ارزانی می‌كنند كه در عین حال كیفیتِ مطلوبی هم دارند. با ما همراه باشید تا به برخی از این مدل‌ها اشاره‌ای داشته باشیم.

داشته ,تولید ,لایت ,باشیم ,اشاره‌ای ,مورد ,داشته باشیم ,اشاره‌ای داشته ,رینگ لایت ,شبكه‌های اجتماعی، ,رینگ‌ لایت ,اشاره‌ای داشته باشیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیلوکس تم تیم توسعه انار ولایت فقیه مدیران نواندیش بزرگترین مرجع دانلود و تفریحی فارسی زبانان پارس فان آذ98 - عکس و ترانه های خواننده های آذربایجان قیمت، نرخ و هزینه کلاس های تدریس خصوصی